Η απάντηση του Μαξίμου στη ΝΔ

«Δε χρειαζόταν να ξεκινήσουν από το 2006 για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα στη Νέα Δημοκρατία...

«Δε χρειαζόταν να ξεκινήσουν από το 2006 για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα στη Νέα Δημοκρατία. Αρκούσε μία παραδοχή: Η ΝΔ και ο κ. Μητσοτάκης δε θέλουν τη Συνταγματική Αναθεώρηση γιατί φοβούνται την αλλαγή του νόμου περί ευθύνης υπουργών», αναφέρει η ανακοίνωση – απάντηση του Μαξίμου στη Νέα Δημοκρατία.

Και καταλήγει: «Ο λαός τους κρίνει και για κακή τους τύχη, τους έχει πάρει χαμπάρι».