Πρώτη συνεδρίαση για την Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής, που θα διερευνήσει τα στοιχεία του ελλείμματος του 2009, γίνεται το μεσημέρι της Πέμπτης. Αντικείμενο θα είναι η εκλογή προεδρείου και ο καθορισμός του καταλόγου των μαρτύρων. Η εξεταστική επιτροπή απαρτίζεται από 14 μέλη, ενώ δεν συμμετέχουν η ΝΔ και το ΚΚΕ. Αναμένεται να ολοκληρώσει το έργο της στις 23 Μαρτίου.
Για να δούμε τι θα δούμε
Ωρα εξεταστικής για το έλλειμμα του 2009 και τη... συνταγή που λέγεται ότι ακολουθήθηκε στο μαγείρεμα των στατιστικών.
