«Η ΕΡΤ είναι απλά η αφορμή. Πιο σημαντικό είναι η λειτουργία τα κυβέρνησης», σημείωσε, μεταξύ άλλων, η εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ Φώφη Γεννηματά μιλώντας για το θέμα της δημόσιας τηλεόρασης...
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
«Η ΕΡΤ είναι απλά η αφορμή. Πιο σημαντικό είναι η λειτουργία τα κυβέρνησης», σημείωσε, μεταξύ άλλων, η εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ Φώφη Γεννηματά μιλώντας νωρίτερα στο MEGA για το θέμα της δημόσιας τηλεόρασης.