“Για φανταστείτε,λοιπόν,να ήμουνα Υπουργός Πολιτισμού ή κάποιος άλλος Υπουργός του Καραμανλή και να κλέβουν κάθε μήνα και από ένα μουσείο…”, έγραψε στο Twitter ο Γιώργος Βουλγαράκης, πρώην υπουργός Πολιτισμού, σχολιάζοντας το “πλιάτσικo” στην Ολυμπία αλλά και την κλοπή των έργων τέχνης πριν λίγο καιρό από την Πινακοθήκη.
“Φαντάσου να ήμουν Υπουργός”
Δείτε πως σχολιάζει ένας πρώην υπουργός Πολιτισμού τη σημερινή κλοπή στην Αρχαία Ολυμπία...
