Άδωνις: Ευχαριστώ μωρό μου!

Μέσω twitter επικοινωνούν ο Άδωνις και η Ευγενία... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Άδωνις: Ευχαριστώ μωρό μου! 

 

Μέσω twitter επικοινωνούν ο Άδωνις και η Ευγενία.

Διαβάστε τη στιχομυθία: