ΒΙΝΤΕΟ-Κωστόπουλος: Νομίζω ότι ο Γαβαλάς το “χάνει” λίγο

"Νομίζω ότι ο Λάκης Γαβαλάς το "χάνει" λίγο" σχολίασε ο Πέτρος Κωστόπουλος αναφερόμενος στις δηλώσεις του επιχειρηματία... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

ΒΙΝΤΕΟ-Κωστόπουλος: Νομίζω ότι ο Γαβαλάς το “χάνει” λίγο 

“Νομίζω ότι το έχει “χάσει” ο Λάκης Γαβαλάς” σχολίασε ο Πέτρος Κωστόπουλος αναφερόμενος στις δηλώσεις του επιχειρηματία.

“Δεν κάνω κάτι στη ζωή μου που να μην έχει επιτυχία” δήλωσε ο Λάκης Γαβαλάς και ο Πέτρος Κωστόπουλος είπε: “Nα μην την ‘ψωνίζουμε’ επειδή βγαίνουμε στην τηλεόραση”.

Δείτε το βίντεο από την εκπομπή “Πρωινό Mou”: