Βασίλειος Κωστέτσος: «Αν ζούσε ο Καζαντζίδης θα έμπαινε στο Καλλιμάρμαρο όπως ο Χριστός στον ναό του Σολομώντα»

Βασίλειος Κωστέτσος

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Ο Βασίλειος Κωστέτσος εξέφρασε την αντίθεσή του με τη συναυλία για τον Στέλιο Καζαντζίδη στο Καλλιμάρμαρο.
  • Δήλωσε ότι αν ζούσε ο Καζαντζίδης, θα έμπαινε στο Καλλιμάρμαρο “όπως ο Χριστός στον ναό του Σολομώντα”.
  • Η ανάρτηση του Κωστέτσου στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram.

O Βασίλειος Κωστέτσος,  με ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, εξέφρασε την αντίθεσή του με τη συναυλία που πραγματοποιήθηκε στο Καλλιμάρμαρο για τον Στέλιο Καζαντζίδη.

«Εγώ πιστεύω ότι αν ζούσε ο Καζαντζίδης θα έμπαινε στο Καλλιμάρμαρο χθες όπως ο Χριστός στον ναό του Σολομώντα… Και όποιον πάρει ο χάρος! Γιατί; Γιατί απλά χ@@@ε! Θα είχε μία πρεμούρα αν θα τον τιμήσουν…!!!», έγραψε ο Βασίλειος Κωστέτσος.