Τα βασικά σημεία του άρθρου
- Ο Βασίλειος Κωστέτσος εξέφρασε την αντίθεσή του με τη συναυλία για τον Στέλιο Καζαντζίδη στο Καλλιμάρμαρο.
- Δήλωσε ότι αν ζούσε ο Καζαντζίδης, θα έμπαινε στο Καλλιμάρμαρο “όπως ο Χριστός στον ναό του Σολομώντα”.
- Η ανάρτηση του Κωστέτσου στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram.
O Βασίλειος Κωστέτσος, με ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, εξέφρασε την αντίθεσή του με τη συναυλία που πραγματοποιήθηκε στο Καλλιμάρμαρο για τον Στέλιο Καζαντζίδη.
«Εγώ πιστεύω ότι αν ζούσε ο Καζαντζίδης θα έμπαινε στο Καλλιμάρμαρο χθες όπως ο Χριστός στον ναό του Σολομώντα… Και όποιον πάρει ο χάρος! Γιατί; Γιατί απλά χ@@@ε! Θα είχε μία πρεμούρα αν θα τον τιμήσουν…!!!», έγραψε ο Βασίλειος Κωστέτσος.
