Ήμαρτον! Θα τραγουδήσει πάλι;

Για τι μας ενημερώνει η Δούκισσα Νομικού μέσω του Twitter της; Το βράδυ του Σαββάτου θα...

Η Δούκισσα Νομικού δεν έκρυψε ποτέ την αδυναμία που έχει στην οικογένειά της κι ειδικά στον μπαμπά της!Με μια ανάρτησή της στο Twitter θέλησε να γνωστοποιήσει σε όλους το νέο επαγγελματικό βήμα του πατέρα της, ο οποίος με τη μαγική του φωνή και παρέα με τον Νίκο Ιγνατιάδη θα συναντηθούν ξανά 30 χρόνια μετά!Περισσότερες πληροφορίες στο tweet που ακολουθεί… Μάλλον ξέρουμε τι θα κάνεις το Σάββατο Δούκισσα…Μόνο μια χάρη… Επειδή την τελευταία φορά που τραγουδούσε ο μπαμπάς σου, πήρες κι εσύ το μικρόφωνο… Δεν το ρίχνεις στον χορό καλύτερα; Ξέρεις εσύ… Κάνε την φιγούρα “Καιτούλα”!