Ευρυδίκη Βαλαβάνη: «Είμαι περήφανη, γιατί συνεχίζω να προσπαθώ» – Η εξομολόγηση για τα κιλά της

Ευρυδίκη Βαλαβάνη

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη, αν και δεν εμφανίζεται στην τηλεόραση αυτή την περίοδο, διατηρεί ενεργό προφίλ στο Instagram, μέσα από το οποίο επικοινωνεί με τον κόσμο. Μέσω ενός story της, προχώρησε σε μία πιο προσωπική εξομολόγηση.
  • Η δημοσιογράφος, η οποία πριν από λίγους μήνες έγινε για πρώτη φορά μητέρα, μίλησε για την προσπάθεια που κάνει προκειμένου να χάσει κάποια κιλά.
  • Δήλωσε περήφανη για το γεγονός πως παρ’ ότι η διαδικασία δεν είναι εύκολη για την ίδια, «συνεχίζω να προσπαθώ στον στόχο που έχω βάλει».

Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη μπορεί αυτή την περίοδο να μην εμφανίζεται στην τηλεόραση, ωστόσο διατηρεί ένα πολύ ενεργό προφίλ στο Instagram, μέσα από το οποίο επικοινωνεί με τον κόσμου που ενδιαφέρεται για εκείνη. Με ένα story της στην πλατφόρμα την Πέμπτη (5/2), η δημοσιογράφος, η οποία πριν από λίγους μήνες έγινε για πρώτη φορά μητέρα, προχώρησε σε μία πιο προσωπική εξομολόγηση.

Στην ανάρτησή της, η Ευρυδίκη Βαλαβάνη μίλησε για την προσπάθεια που κάνει, προκειμένου να χάσει κάποια κιλά. Μάλιστα, δήλωσε περήφανη για το γεγονός πως παρ’ ότι δεν είναι μία εύκολη διαδικασία για την ίδια, συνεχίζει να προσπαθεί, προκειμένου να φτάσει στον στόχο που έχει βάλει.

Συγκεκριμένα, η δημοσιογράφος ανέβασε μία φωτογραφία της και έγραψε: «Σήμερα ζυγίστηκα και ναι… έχασα κάποια κιλά. Αλλά ξέρεις κάτι; Είμαι περήφανη, όχι γιατί έφτασα στο “τέλειο”, αλλά γιατί συνεχίζω να προσπαθώ. Δεν μου είναι καθόλου εύκολο, το αντίθετο. Απλά, συνεχίζω να προσπαθώ στον στόχο που έχω βάλει».