“Δεν έχω λεφτά να…”

Ο Άδωνις Γεωργιάδης στο πλευρό του απλού Έλληνα! Δηλαδή, εμείς κι εσείς, κύριε Γεωργιάδη μοιραζόμαστε τα ίδια προβλήματα;

Όλα τα είχαμε ακούσει… αλλά κι αυτό; Καλεσμένος στην εκπομπή “Κορίτσια για σπίτι” στο ΜΑΔΕΔΟΝΙΑ TV, ο Άδωνις ξέσπασε για την οικονομική κρίση!Προφανώς θέλοντας να μας πείσει ότι είναι ένας από τα εκατομμύρια Ελλήνων που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, είπε: “Δεν μπορώ να πληρώσω τα δάνεια του σπιτιού μου κι έχω μεγάλη οργή”.Τόνισε ότι προσπαθεί να ρυθμίσει τα χρέη του με τις τράπεζες!Κι εμείς Άδωνι, κι εμείς…