Μέρκελ: Το τρίτο κύμα κορονοϊού είναι το χειρότερο

Την έντονη ανησυχία της για το τρίτο κύμα της πανδημίας...

Την έντονη ανησυχία της για το τρίτο κύμα της πανδημίας που πλήττει τη Γερμανία εξέφρασε η Άνγκελα Μέρκελ. Οι αριθμοί των κρουσμάτων είναι “υπερβολικά υψηλοί” τόνισε χαρακτηριστικά η Καγκελάριος, επισημαίνοντας ότι το τρίτο κύμα “είναι για μας ίσως και το χειρότερο”.

Μιλώντας σήμερα στα εγκαίνια της – φέτος ψηφιακής – Έκθεσης του Ανόβερου, η Μέρκελ περιέγραψε ως εξαιρετικά δύσκολη την κατάσταση στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας και τόνισε ότι, προκειμένου να σπάσει το τρίτο κύμα, «το σημαντικότερο όπλο είναι ο εμβολιασμός.» Τα τεστ, πρόσθεσε, μας βοηθούν να χτίσουμε μια γέφυρα, μέχρι να δούμε την επίδραση της ανοσοποίησης.