Google Doodle: Γιορτάζει την Ημέρα Ανεξαρτησίας της Ινδίας

Το σημερινό Doodle, το οποίο είναι εικονογραφημένο από τον καλλιτέχνη Neethi, γιορτάζει την 75η Ημέρα Ανεξαρτησίας της Ινδίας. Σαν σήμερα το 1947, η Ινδία έγινε επίσημα μια δημοκρατική χώρα, τερματίζοντας σχεδόν διακόσια χρόνια βρετανικής κυριαρχίας.

Ο μακροχρόνιος αγώνας για την ελευθερία είχε ως αποτέλεσμα τη γέννηση της μεγαλύτερης δημοκρατίας στον κόσμο. Ηρωικοί μαχητές της ελευθερίας, όπως ο Μαχάτμα Γκάντι, ηγήθηκαν του κινήματος ανεξαρτησίας της χώρας μέσω της πολιτικής ανυπακοής και των μη βίαιων διαδηλώσεων. Στις 15 Αυγούστου 1947, η εθνική σημαία της Ινδίας υψώθηκε για πρώτη φορά στο Κόκκινο Φορτ στο Δελχί.

Ο μεγαλύτερος ετήσιος εορτασμός λαμβάνει χώρα στο Κόκκινο Φρούριο στο Δελχί, όπου ο Πρωθυπουργός υψώνει τη σαφράν, τη λευκή και την πράσινη εθνική σημαία σε συγχρονισμό με χαιρετισμό 21 όπλων. Αφού ο Πρωθυπουργός εκφωνήσει την τηλεοπτική του ομιλία, μια πατριωτική παρέλαση τιμά μέλη των ινδικών ενόπλων δυνάμεων και της αστυνομίας.

Οι άνθρωποι γιορτάζουν επίσης πετώντας χαρταετούς – ένα μακροχρόνιο σύμβολο ανεξαρτησίας. Κάποτε Ινδοί επαναστάτες πέταξαν χαρταετούς με συνθήματα για να διαμαρτυρηθούν για τη βρετανική κυριαρχία. Από τότε, το ψυχαγωγικό και ανταγωνιστικό πέταγμα χαρταετού έχει γίνει μια από τις πιο δημοφιλείς παραδόσεις της Ημέρας της Ανεξαρτησίας. Οι Ινδοί επίσης γιορτάζουν την ημέρα περνώντας χρόνο με αγαπημένα πρόσωπα και φιλοξενώντας πολιτιστικά προγράμματα σε γειτονιές και σχολεία.

Το Google Doodle για την Ημέρα Ανεξαρτησίας της Ινδίας

Google Doodle Ημέρα Ανεξαρτησίας Ινδία

Τι είναι τα Google Doodle

Τα google doodle δημιουργούνται από τη Google για να γιορτάσουν γεγονότα, επετείους και γενέθλια καλλιτεχνών, επιστημόνων, μουσικών και άλλων ξεχωριστών προσωπικοτήτων.

Η ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών doodle της Google (γνωστοί ως doodlers) ψάχνει πάντα για νέες και ενδιαφέρουσες ιδέες.

Το πρώτο doodle είχε δημιουργηθεί το 1998, όταν οι ιδρυτές της Google Λάρι Πέιτζ και Σεργκέι Μπριν, προκειμένου να ενημερώσουν τους χρήστες ότι θα λείπουν (ήθελαν να πάνε σε φεστιβάλ στην έρημο της Νεβάδα), τοποθέτησαν το σχέδιο μίας φιγούρας σε ράβδο πίσω από το δεύτερο «ο» του λογοτύπου της εταιρείας, ενημερώνοντας έτσι τους χρήστες ότι βρίσκονται εκτός γραφείου.

Η ιδέα άρεσε και έκτοτε καθιερώθηκε και εμπλουτίσθηκε.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.