1ο Συνέδριο Real Estate από το REAL Group – Ακίνητα και τουρισμός: Επενδύσεις πέντε αστέρων αναβαθμίζουν το τουριστικό προϊόν

«Ακίνητα και Τουρισμός». Επενδύσεις πέντε αστέρων αναβαθμίζουν το τουριστικό προϊόν. Εκπρόσωποι του τουρισμού και του real estate περιγράφουν τις νέες συνθήκες», ήταν το θέμα συζήτησης στο τρίτο πάνελ του 1ου Συνεδρίου Real Estate.

Των Δήμητρας Πανανού, Θάνου Μωριάτη

Στο πάνελ συμμετείχαν οι: Αλέξανδρος Βασιλικός Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος – Πρόεδρος HOTREC,  Κωνσταντίνος Ζήκος Αντιπρόεδρος Ομίλου Hotel Brain – π. Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ, Αλέξανδρος Αγγελόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος Όμιλος Aldemar – Αντιπρόεδρος ΕΕΝΕ και  Χάρης Σιγανός Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Zeus International. Τον συντονισμό της συζήτησης είχε ο δημοσιογράφος Γιώργος Χουδαλάκης.

Ανοίγοντας τη συζήτηση ο Αλέξανδρος Βασιλικός σχολίασε ότι «δεν πρέπει η συζήτηση για 5στερα ξενοδοχεία να φαίνεται ελιτίστικη. Το 70% των ξενοδοχείων της χώρας είναι 1,2,3 αστέρων. Τα 5στερα πρέπει να θέσουν τον πήχη της ποιότητας. Δεν φτάνει να μετράς κεφάλια τουριστών στα σύνορα. Πρέπει να μπούμε σε μεγάλο βάθος στα δεδομένα. Το 5στερο ξεκινώντας από τους επενδυτές πρέπει να είναι «πράσινο». Πρέπει το ελληνικό ξενοδοχείο να αγοράζει ελληνικά προϊόντα και να τα προωθεί. Τα πράγματα και η κοινωνία εξελίσσονται. Η ποιοτική αναβάθμιση πρέπει να είναι οριζόντια».

Ο Κωνσταντίνος Ζήκος πήρε τον λόγο στη συνέχεια λέγοντας ότι «πλέον είναι μια παγκόσμια λογική ότι πρέπει να υπάρχει μείγμα διαφόρων ξενοδοχείων ώστε να μπορούν να εξυπηρετούν όλες τις ανάγκες. Το ζητούμενο είναι πως θα μπορέσουμε να περιορίσουμε και να βάλουμε κάποια τάξη σε αυτά τα δεδομένα».

«Στόχος είναι η παροχή ποιοτικής υπηρεσίας. Το μέγεθος εδώ δεν μετρά», ανέφερε από την πλευρά του ο Αλέξανδρος Αγγελόπουλος. «Πρέπει να σέβεσαι την κοινωνία στην οποία καλείσαι να δραστηριοποιηθείς. Λογική συμπερίληψης και όχι αποκλεισμών. Έχουμε πλέον συνειδητοποιήσει ότι υπάρχουν όρια. Τα όρια σε μερικές περιπτώσεις κάμπτονται. Πρέπει να αρχίσουμε να προσαρμοζόμαστε στις ανάγκες, στις δυνατότητες και στα θέλω μιας περιοχής.

Το ελληνικό προϊόν, το κομμάτι που έχει να κάνει με την άντληση δυναμικών πόρων, τη δυνατότητα που έχει και ο κατασκευαστικός τομέας. Η Ελλάδα έχει στα χέρια της όσα χρειάζεται για να φτιάξει ένα καλό τουριστικό προϊόν», επισήμανε.

Τέλος, ο Χάρης Σιγανός σχολίασε ότι η σύνδεση των ακινήτων με τον τουρισμό είναι λίγο παράδοξη. «Ο τουρισμός έχει τεράστια δυναμική και μια μεγάλη αβεβαιότητα. Το ακίνητο από την άλλη έχει βεβαιότητα. Τα τελευταία 6 χρόνια έχουμε κατασκευάσει πάνω από 350.000 τ.μ. ξενοδοχείων σε Ελλάδα, Ιταλία, Ρουμανία και άλλες χώρες. Έχουμε την έννοια της φιλοξενίας στο αίμα μας οι Έλληνες. Κάθε Έλληνας θα ήθελε να είναι ξενοδόχος».

Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ:

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ