Δίχασε το διαδίκτυο: Η απάντηση υπαλλήλου στο αφεντικό του όταν του ζήτησε να πάει στη δουλειά 5 λεπτά πριν από τη βάρδια του

Η σημερινή δυναμική της σχέσης αφεντικού-υπαλλήλου είναι ολοένα και πιο απλή και με σαφή όρια. Πέρασαν οι εποχές που οι εργαζόμενοι ένιωθαν ότι έπρεπε να είναι στη διάθεση των διευθυντών τους, χωρίς να αμφισβητούν τίποτα. Ένα πρόσφατο viral νήμα του Reddit που δημοσιεύτηκε από τον χρήστη heyyslat δείχνει μια περίπτωση όπου ο διευθυντής έστειλε μήνυμα, ζητώντας στον εργαζόμενο να πηγαίνει στην ώρα του στο γραφείο. Η απάντηση δίχασε το διαδίκτυο.

Ο άνδρας μοιράστηκε ένα στιγμιότυπο οθόνης της συνομιλίας του με τον διευθυντή του από την παλιά του δουλειά σε αποθήκη. «Αυτό το μήνυμα είναι για συμβουλή επειδή ΑΡΓΕΙΣ στη βάρδιά σου. Βεβαιώσου ότι έρχεσαι στην ώρα σου κάθε μέρα. Ξέρω ότι μπορείς να το κάνεις!»

Ο υπάλληλος απάντησε: «Γεια, ειλικρινά είμαι λίγο μπερδεμένος γιατί οι βάρδιες ξεκινούν στις 7:30 και έρχομαι στις 7:30 κάθε μέρα τον τελευταίο καιρό. Μερικές μέρες, στη χειρότερη, είναι 7:35 λόγω της κίνησης και κανείς δεν φαίνεται να έχει πρόβλημα με αυτό, αφού χρειάζονται μερικά λεπτά για να πάνε όλοι στα φορτηγά τους ανεξάρτητα από αυτό».

Η απάντηση του άνδρα ήταν αρκετά λογική για να πάρει αρκετούς χρήστες με το μέρος του, αλλά αποδεικνύεται ότι ο διευθυντής του σκέφτηκε διαφορετικά. Εκείνος απάντησε λέγοντας: «Δοκίμασε να μπεις στη βάρδια στις 7:25 αύριο, αυτό είναι το μόνο που ζητάω».

Μερικοί άνθρωποι στην ενότητα σχολίων θεώρησαν ότι αυτό το είδος «μικροδιαχείρισης» δεν λειτουργεί. Ένας χρήστης σχολίασε “Θέλεις να αναπτυχθείς σε μια εταιρεία που μικροδιαχειρίζεται έτσι;”.

Αυτό που πραγματικά έκανε viral τη συζήτηση αυτή, ήταν η απόλυτη απάντηση του υπαλλήλου στην απαίτηση του διευθυντή του να προσέλθει πέντε λεπτά νωρίτερα. «Θα πληρωθούν τα πέντε λεπτά;». Αυτή η απάντηση άγγιξε ένα πολύ σημαντικό μάθημα σχετικά με τα όρια και τις προσδοκίες στο χώρο εργασίας. Η σιωπή του διευθυντή μετά από αυτή την απάντηση λέει πολλά για το πόσο δικαιολογημένη ήταν η ερώτηση του υπαλλήλου.

Χρήστης της πλατφόρμας έγραψε «Lol, σώπασε πολύ γρήγορα όταν τον ρώτησες για υπερωρία. Αν δεν προσπαθείς να αναπτυχθείς στην εταιρεία, δεν υπάρχει λόγος!».

Παρόλο που τα περισσότερα σχόλια ήταν υπέρ του υπαλλήλου, λίγοι ήταν εκείνοι που στάθηκαν στο πλευρό του διευθυντή.

«Ο διευθυντής ζητά από ένα μέλος του προσωπικού να είναι στην ώρα του. Δεν έχει κάνει τίποτα κακό. Εάν έχετε συμφωνήσει να βρίσκεστε κάπου σε μια συγκεκριμένη ώρα, τότε πρέπει να είστε. Εάν αποτυγχάνετε επανειλημμένα να το κάνετε αυτό πρέπει να συζητηθεί. Τι γίνεται με όλο το άλλο προσωπικό που είναι εκεί στην ώρα του;  Είναι δουλειά, όχι σύλλογος. Σηκωθείτε νωρίτερα» αντέδρασε ένας χρήστης. Ωστόσο, το σχόλιο καταψηφίστηκε από πολλούς.

Η ενότητα σχολίων πλημμύρισε και πυροδότησε μια συζήτηση μεταξύ των προσδοκιών των διευθυντών και των δικαιωμάτων των εργαζομένων, η οποία τελικά εξαρτάται από το ποιος είναι διατεθειμένος να υποχωρήσει.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ