Waitangi Day: Το Google Doodle για την εθνική ημέρα της Νέας Ζηλανδίας

Το σημερινό Doodle γιορτάζει την Waitangi Day, την εθνική ημέρα της Aotearoa της Νέας Ζηλανδίας

Google doodle: Αφιερωμένο στο Bubble Tea

H Waitangi Day σηματοδοτεί την επέτειο της υπογραφής της Te Tiriti o Waitangi (Συνθήκη του Waitangi) το 1840. Η συνθήκη θεωρείται ευρέως το ιδρυτικό έγγραφο της χώρας.

Το 1840, εκπρόσωποι του βρετανικού στέμματος και εκατοντάδες αρχηγοί των Μαορί συγκεντρώθηκαν στο έδαφος του Γουαϊτάνγκι. Σήμερα, οι χώροι της Συνθήκης παραμένουν κεντρικό μέρος των εορτασμών. Μια ετήσια συγκέντρωση περιλαμβάνει ομιλίες από αξιωματούχους των Μαορί και πολιτιστικές παραστάσεις όπως η κάπα-χάκα -ένας ισχυρός ομαδικός χορός που εκφράζει δύναμη και ενότητα. Οι Νεοζηλανδοί σε όλο το motu (χώρα) παρακολουθούν εκδηλώσεις για να σηματοδοτήσουν την ημέρα.

«Η χρονιά του κουνελιού»: Το Google Doodle γιορτάζει το Νέο Σεληνιακό Έτος – ΦΩΤΟ

Το σημερινό έργο τέχνης Doodle είναι εμπνευσμένο από τους Μαορί. Είναι μια μορφή tiki με τεντωμένα χέρια που αντιπροσωπεύει τους προγόνους των Μαορί και μη Μαορί και τις φιλοδοξίες τους στη Συνθήκη του Waitangi, για την προστασία της γης, της κοινότητας και της συνεργασίας.

Karima Mokhtar: Το Google Doodle για την Αιγύπτια ηθοποιό

Το χρώμα είναι αντιπροσωπευτικό του pounamu, ή νεφρίτη, που θεωρείται ταόνγκα (θησαυρός) στον πολιτισμό των Μαορί.

Το Google Doodle για την Waitangi Day

Waitangi Day Google Doodle

Τι είναι τα Google Doodle

Τα google doodle δημιουργούνται από τη Google για να γιορτάσουν γεγονότα, επετείους και γενέθλια καλλιτεχνών, επιστημόνων, μουσικών και άλλων ξεχωριστών προσωπικοτήτων.

Η ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών doodle της Google (γνωστοί ως doodlers) ψάχνει πάντα για νέες και ενδιαφέρουσες ιδέες.

Το πρώτο doodle είχε δημιουργηθεί το 1998, όταν οι ιδρυτές της Google Λάρι Πέιτζ και Σεργκέι Μπριν, προκειμένου να ενημερώσουν τους χρήστες ότι θα λείπουν (ήθελαν να πάνε σε φεστιβάλ στην έρημο της Νεβάδα), τοποθέτησαν το σχέδιο μίας φιγούρας σε ράβδο πίσω από το δεύτερο «ο» του λογοτύπου της εταιρείας, ενημερώνοντας έτσι τους χρήστες ότι βρίσκονται εκτός γραφείου.

Η ιδέα άρεσε και έκτοτε καθιερώθηκε και εμπλουτίσθηκε.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ