Tips για καμπάνιες μέσω εφαρμογών μηνυμάτων – Πώς να διατηρείτε το ενδιαφέρον του κοινού σας, χωρίς να κουράζετε

Τελειοποιώντας τις καμπάνιες μέσω εφαρμογών μηνυμάτων:

Συμβουλές για να διατηρείτε το ενδιαφέρον του κοινού σας, χωρίς να το κουράζετε

Άρθρο της Berina Tanovic, Sales Director στη Rakuten Viber

Σχεδόν το 95% των χρηστών του Διαδικτύου παγκοσμίως έχουν πρόσβαση σε εφαρμογές συνομιλίας και ανταλλαγής μηνυμάτων, γεγονός που τις καθιστά ένα ιδανικό μέρος για να προσεγγίσουν οι επιχειρήσεις το κοινό τους. Πώς μπορείτε όμως να πετύχετε τη σωστή ισορροπία μεταξύ της προώθησης των προσφορών της επιχείρησής σας και να μην γίνετε παρεμβατικοί την ίδια ώρα; Ας εξερευνήσουμε τις βέλτιστες πρακτικές μιας ισορροπημένης προσέγγισης μάρκετινγκ μέσω μιας εφαρμογής μηνυμάτων.

  1. Δημιουργήστε έξυπνο περιεχόμενο

Η αξιοποίηση πολυμέσων μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία του χρήστη για την εταιρεία σας. Τα οπτικά στοιχεία κάνουν το περιεχόμενό σας πιο ελκυστικό και βοηθούν στην πιο αποτελεσματική μετάδοση του μηνύματός σας. Πείτε συναρπαστικές ιστορίες με πολυμέσα ώστε να ενθαρρύνετε την αλληλεπίδραση. Για παράδειγμα, οι επιχειρήσεις στο Viber κοινοποιούν εντυπωσιακές εικόνες και βίντεο για να μιλήσουν για τα νέα προϊόντα τους, στέλνουν κείμενα με εκφραστικά emojis και κουμπιά CTA για να ενθαρρύνουν τις αγορές και μοιράζονται διάφορα αρχεία με τους πελάτες τους μέσω επαγγελματικών μηνυμάτων. Προσαρμόζουν επίσης τα chatbots τους στις ανάγκες του κοινού, ενώ στέλνουν αυτοκόλλητα και χρησιμοποιούν καρουζέλ για να τραβήξουν την προσοχή των πελατών τους.

Είναι επίσης σημαντικό να μοιράζεστε πληροφορίες που ενδιαφέρουν το κοινό σας και που ανταποκρίνονται στις ανάγκες όσων τις βλέπουν. Εξισορροπήστε το διαφημιστικό περιεχόμενο με ενημερωτικές και χρήσιμες αναρτήσεις, όπως νέα, συμβουλές και πληροφορίες σχετικά με τον κλάδο σας. Αυτή η προσέγγιση βοηθά στην καθιέρωση της εταιρείας σας ως αξιόπιστης πηγής πληροφοριών και ενισχύει την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση των πελατών σας.

  1. Τμηματοποιήστε το κοινό σας και δημιουργήστε εξατομικευμένα μηνύματα

Δεν είναι όλα για όλους! Ειδικά όταν μιλάμε για την αφοσίωση του κοινού μέσα από εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων. Για να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας έχει απήχηση σε διαφορετικά τμήματα κοινού, εξετάστε το ενδεχόμενο να το ταξινομήσετε βάσει δημογραφικών στοιχείων, ενδιαφερόντων, συμπεριφοράς και άλλων παραγόντων, όπως οι παλαιότερες αγορές τους. Στη συνέχεια, δημιουργήστε εξατομικευμένο περιεχόμενο, προσαρμοσμένο στις προτιμήσεις και τις ανάγκες κάθε ομάδας. Μια συμβουλή από εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο Viber: ενσωματώστε το σύστημα CRM ή CDP στα επαγγελματικά σας μηνύματα και χρησιμοποιήστε τις διαθέσιμες πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες σας για να εξατομικεύσετε την επικοινωνία σας. Αυτή η στοχευμένη προσέγγιση θα έχει ως αποτέλεσμα πιο ουσιαστική αφοσίωση και υψηλότερα ποσοστά μετατροπών σε πωλήσεις.

  1. Παρέχετε άμεση υποστήριξη πελατών

Καθώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες μιας επιχείρησης γίνονται πιο δημοφιλή, ο φόρτος εργασίας για την ομάδα υποστήριξης πελατών της αναπόφευκτα αυξάνεται. Είναι σημαντικό να διασφαλιστεί ότι λειτουργεί ορθολογισμένα και αποτελεσματικά. Ορίστε πώς να το κάνετε:

  • Εκπαιδεύστε την ομάδα σας να χειρίζεται πιθανά ζητήματα και βεβαιωθείτε ότι γνωρίζει καλά τις πολιτικές και τα προϊόντα της εταιρείας σας.
  • Βεβαιωθείτε ότι είναι άμεσα διαθέσιμοι για την αντιμετώπιση ερωτημάτων, ανησυχιών και σχολίων πελατών και ότι ξέρουν πώς να το κάνουν μέσω μιας εφαρμογής ανταλλαγής μηνυμάτων.
  • Υποστηρίξτε το έργο της ομάδας σας με chatbot για να προσφέρετε άμεσες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις και να βελτιστοποιήσετε τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες. Για παράδειγμα, οι επιχειρήσεις στο Viber χρησιμοποιούν chatbots για να βοηθήσουν τους χρήστες να αναζητήσουν διαθέσιμα προϊόντα, να ελέγξουν τους όρους παράδοσης, να ελέγξουν τις ώρες εργασίας και πολλά άλλα.

Προσφέροντας άμεση και αποτελεσματική υποστήριξη πελατών, μπορείτε να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη και να τη χρησιμοποιήσετε ως έναν ακόμη τρόπο για να ενισχύσετε τη σχέση μεταξύ της μάρκας σας και του κοινού της.

Πώς να θέσετε όρια ώστε να μην κουράσετε τους πελάτες σας

Παρά την επιθυμία των επαγγελματιών του μάρκετινγκ να προσεγγίζουν το κοινό-στόχο τους όσο το δυνατόν συχνότερα, ο καθορισμός ορίων για το προωθητικό περιεχόμενο που στέλνετε είναι το κλειδί για την αποτελεσματική προσέλκυση πελατών στις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων χωρίς να τους κουράσετε.

  1. Οι χρήστες μπορούν γρήγορα να ενοχληθούν ή να αδιαφορήσουν εάν λαμβάνουν υπερβολικό όγκο μηνυμάτων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η αναζήτηση της σωστής ισορροπίας μεταξύ ενημερωτικού, ελκυστικού και προωθητικού υλικού είναι ζωτικής σημασίας. Η επιλογή ενός σταθερού προγράμματος μπορεί να σας βοηθήσει να το πετύχετε, διατηρώντας παράλληλα το ενδιαφέρον του κοινού σας. Το να δίνετε στους χρήστες ελευθερία να αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό σας όποτε τους βολεύει, μπορεί επίσης να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών τους. Για παράδειγμα, όλα τα μηνύματα από εταιρείες στο Viber μπορούν βρίσκονται σε έναν κοινό φάκελο, παρέχοντας μια οργανωμένη και βελτιωμένη επικοινωνία.
  2. Η προώθηση της αμφίδρομης επικοινωνίας είναι μια άλλη ουσιαστική πτυχή του καθορισμού ορίων. Ακούστε ενεργά τα σχόλια των πελατών σας και απαντήστε σε αυτά ανάλογα. Το να επιτρέπετε στους καταναλωτές να εκφράσουν τις απόψεις και τις ανησυχίες τους δείχνει ότι εκτιμάτε τη συμβολή τους και είστε πρόθυμοι να προσαρμόσετε τις στρατηγικές δέσμευσής σας. Επιπλέον, ο σεβασμός των σχολίων και η πραγματοποίηση αλλαγών βάσει αυτών μπορεί να οδηγήσει σε πιο ικανοποιημένους πελάτες που πιθανότατα θα παραμείνουν αφοσιωμένοι στην εταιρεία σας.
  3. Τέλος, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε συνεχώς τον τρόπο με τον οποίο το κοινό σας ανταποκρίνεται στις προσπάθειες μάρκετινγκ σας και να προσαρμόζετε τις στρατηγικές σας όπως απαιτείται. Το να παρακολουθείτε δεδομένα, όπως τα ποσοστά ανοίγματος των μηνυμάτων, οι αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και τα σχόλια των χρηστών, μπορεί να σας δώσει πολύτιμες πληροφορίες για το πόσο καλά λειτουργεί η τρέχουσα προσέγγισή σας. Παραμένοντας συντονισμένοι στις προτιμήσεις και τις αντιδράσεις του κοινού σας, μπορείτε να λάβετε τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με τη συχνότητα, το περιεχόμενο και το χρόνο των μηνυμάτων σας. Αυτή η προληπτική προσέγγιση θα σας βοηθήσει να αποφύγετε τη συντριβή των καταναλωτών.

Η ενεργοποίηση του κοινού σας μέσα από τις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων χωρίς γίνει κουραστική είναι ένας εφικτός στόχος που αυξάνει σημαντικά την απήχηση της μάρκας σας και προωθεί ουσιαστικές σχέσεις. Διατηρώντας μια ισορροπημένη προσέγγιση, δημιουργώντας συναρπαστικό περιεχόμενο και έχοντας υπόψη τις προτιμήσεις του κοινού σας, μπορείτε να αξιοποιήσετε τη δύναμη των εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων για να συνδεθείτε με ανθρώπους όπως ποτέ πριν.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ