Την επαύριον…

Κάπου εκεί θυμήθηκα πάλι το Γκουαντάναμο. Την Τρίπολη, το Χαλέπι, την Κύπρο, τη Μοσούλη, τον Ερντογάν, το Κίεβο, το μνημόνιο, τον τραμπ-τραμπ Τραμπ – κρατήσου, μη θυμάσαι!

το βουλευτήριο, την αγορά, το θέατρο, το γυμνάσιο και τα λουτρά.

ευτυχώς απέφυγε να μιλήσει για το λίκνο του εθνικοσοσιαλισμού.

Ο τριμάλακας αυτός έχει κρεμάσει τα ζώα από τσιγκέλια.Σκοτωμένα, βαλσαμωμένα ζώακρεμασμένααπό τσιγκέλια!Μπαλτάς (η «ασυνέχεια των Ελλήνων») και Γιαν Φαμπρ (η συνέχεια της βαρβαρότητας) .

όταν τα λέει αυτά ο κ. Δουζίνας, εννοεί τον κ. Πολάκη. Διότι όταν ο κ. Πολάκης λέει «λαμόγια, κομπλεξικοί, δηθενάδες του μικροαστικού ψευτοευπρεπεισμού, πολιτικά φερέφωνα της διαπλοκής, πληρωμένα μικρόφωνα και κονδυλοφόροι: Καταπιείτε τη γλώσσα σας, πνιγείτε στη Χολή σας, κρεμαστείτε απ’ τις γραβάτες σας» κ.τ.λ., δεν φαντάζομαι ότι εννοεί την κυρία Αχτσιόγλου.

Η πανούκλα είναι μαύρη, καθώς οι μελανοχίτωνες. Μαύρη είναι και η «μαύρη φτώχεια», καθώς τα μαύρα παπιόν που τη σκορπάνε.***Σήμερα, 18 Νοεμβρίου 2016, την επαύριον της επετείου του Πολυτεχνείου, 17 Νοεμβρίου 1973, λίγοι Ελληνες έχουν ακόμα το σθένος να τιμούν το νόημά του, κάποιοι ίσως να περιμένουν την ανανοηματοδότησή του, ενώ όλο και πιο πολλοί νεότεροι γνωρίζουν όλο και λιγότερα.Από την εθνική καταστροφή στην Κύπρο έως τα Ιμια και από τις ευχαριστίες του κ. Σημίτη στους Αμερικανούς έως τους δεκάρικους ΣΥΡΙΖΑ προς τον Ομπάμα, η διαδρομή είναι μεγάλη.Οι παρακαταθήκες του Πολυτεχνείου έχουν μείνει σε ένα τοπίο πίσω μας. Και ίσως να υπάρχουν σε ένα τοπίο που θα το βρούμε μπροστά μας. Για την ώρα, το καραβάνι του Τσίπρα (ή του Κυριάκου αύριο) κινείται σε ένα τοπίο έρημο, σε μια Γεδρωσία. Σεαυτήν την πορεία, όλοι κάτι χάνουμε και κάποιοι χάνονται. Ολοι, πλην θηρίων…

Καπετάν Αρης, και Νικηφόρος, και Περικλής και καπετάν Νικήτας. Το μαρμαρωμένο προγονικό. Ανάβω κεράκι. Για το φως

Exit mobile version