Αύριο Πέμπτη (7/6) ειδοποιήθηκε ο Αριέλ Ιμπαγάσα από τους ανθρώπους του Ολυμπιακού ότι θα ολοκληρωθεί η ανανέωση της συνεργασίας τους και για την επόμενη σεζόν.Ο Αργεντινός έχει συμφωνήσει με τους «ερυθρόλευκους» εδώ και αρκετές μέρες και απομένει μόνο το τυπικό μέρος.
Tελειώνει την Πέμπτη του Ιμπαγάσα
Αύριο Πέμπτη ειδοποιήθηκε ο Αριέλ Ιμπαγάσα από τους ανθρώπους του Ολυμπιακού... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
