Σέλτικ – Ατλέτικο Μαδρίτης: Γέμισε σημαίες της Παλαιστίνης το «Celtic Park» – Τραγούδησαν το YNWA οι οπαδοί – ΒΙΝΤΕΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ένα ηχηρό μήνυμα υποστήριξης προς τον λαό της Παλαιστίνης θέλησαν να στείλουν οι οπαδοί της Σέλτικ.

Champions League: Επίδειξη δύναμης της Παρί κόντρα στη Μίλαν – Σπουδαίο «διπλό» της Ντόρτμουντ στο Νιούκαστλ

Συγκεκριμένα λίγο πριν από την έναρξη του αγώνα με την Ατλέτικο Μαδρίτης για την τρίτη αγωνιστική των ομίλων του Champions League, οι φίλοι της Σέλτικ γέμισαν το γήπεδο με πανό και σημαίες της Παλαιστίνης.

Παράλληλα, από τα μεγάφωνα του έπαιζε το You will Never Walk Alone, το οποίο τραγούδησαν όλοι μαζί οι οπαδοί

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.