Επέστρεψε στις νίκες ο Παναιτωλικός

Την πρώτη του νίκη μετά από δύο συνεχείς ήττες (Πανιώνιο και ΠΑΟΚ) πανηγύρισε στο Αγρίνιο... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Την πρώτη του νίκη μετά από δύο συνεχείς ήττες (Πανιώνιο και ΠΑΟΚ) πανηγύρισε στο Αγρίνιο ο Παναιτωλικός με το 2-0 επί του Ατρόμητου. Το γκολ του Μάρκο Μαρκόφσκι στο 12΄ έβαλε μπροστά τους γηπεδούχους, που «σφράγισαν» το «τρίποντο» στο 76΄ με τον Μουνιός.