«Έφυγαν» 7.000 εισιτήρια για το ματς με την Μπέρνλι

Επτά χιλιάδες εισιτήρια «έφυγαν» από τα εκδοτήρια και το Διαδίκτυο...

Επτά χιλιάδες εισιτήρια «έφυγαν» από τα εκδοτήρια και το Διαδίκτυο για το Ολυμπιακός – Μπέρνλι μέσα σε μία ημέρα. Επίσης περισσότερα από 400 διαρκείας διατέθηκαν την Δευτέρα. Ο κόσμος του Ολυμπιακού θα κάνει… καμίνι το γήπεδο “Καραϊσκάκης” για να ωθήσει τον αγαπημένο του σύλλογο στην κατάκτηση της νίκης.

Πηγή: filathlos.gr