“Δεν είχαμε καθαρό μυαλό”

Μετά την ήττα από τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ, στο πλαίσιο του δεύτερου τελικού της Α1, ο Κώστας Παπανικολάου τόνισε πως, παρά την επιστροφή που έκαναν στο τέταρτο δεκάλεπτο, οι «ερυθρόλευκοι» δεν είχαν... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Μετά την ήττα από τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ, στο πλαίσιο του δεύτερου τελικού της Α1, ο Κώστας Παπανικολάου τόνισε πως, παρά την επιστροφή που έκαναν στο τέταρτο δεκάλεπτο, οι «ερυθρόλευκοι» δεν είχαν καθαρό μυαλό.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

«Ξεκινήσαμε καλά στο πρώτο μέρος, ελέγξαμε το ρυθμό και είχαμε καλή ισορροπία ασίστ/λαθών. Στο τρίτο δεκάλεπτο δεν βγήκαμε το ίδιο συγκεντρωμένοι, κάναμε πολλά αβίαστα λάθη και ο Παναθηναϊκός σαν έμπειρη ομάδα το εκμεταλλεύτηκε. Καταφέραμε να επιστρέψουμε στο ματς, αλλά στο τέλος δεν είχαμε καθαρό μυαλό για να εκτελέσουμε όσα ζητούσε ο προπονητής μας. Έχουμε δύο μέρες να ετοιμαστούμε πριν το τρίτο ματς και θα τα δώσουμε όλα για να κάνουμε το 2-1». Πηγή: pamesports.gr