Τα βασικά σημεία του άρθρου
- Η Ελλάδα παρέδωσε την Ολυμπιακή Φλόγα στην Ιταλική Αντιπροσωπεία για τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες Milano Cortina 2026, σε μια τελετή στο Καλλιμάρμαρο Παναθηναϊκό Στάδιο. – Την τελετή παρακολούθησαν σημαντικές προσωπικότητες από την ελληνική και ιταλική πλευρά, συμπεριλαμβανομένων του προέδρου της ΕΟΕ, μέλους της ΔΟΕ, του Δημάρχου Αθηναίων, καθώς και του προέδρου της ιταλικής αντιπροσωπείας και των δημάρχων του Μιλάνου και της Κορτίνας. – Η Ολυμπιακή Φλόγα εισήλθε στο Στάδιο με τον Γιώργο Κουγιουμτσίδη και παραδόθηκε σε Ιταλούς Ολυμπιονίκες, ενώ η Ελένη Ξενάκη και οι συμπαίκτριές της άναψαν τον βωμό, συμβολίζοντας τη σύνδεση των δύο χωρών.
Στην Ιταλική Αντιπροσωπεία για τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες Μilano Cortina 2026 και τον Πρόεδρό της Giovanni Malagò παρέδωσε η Ελλάδα στο Καλλιμάρμαρο Παναθηναϊκό Στάδιο την Ολυμπιακή Φλόγα σε μια εμβληματική Τελετή Παράδοσης -που λόγω καιρού ήταν μικρότερης διάρκειας- την οποία παρακολούθησαν από την ελληνική πλευρά ο Ισίδωρος Κούβελος, πρόεδρος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής (ΕΟΕ), ο Σπύρος Καπράλος, μέλος της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής (ΔΟΕ), και ο Δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας και από την ιταλική πλευρά εκτός του Giovanni Malagò, οι δήμαρχοι του Μιλάνου Giuseppe Sala και της Κορτίνας Gianluca Lorenzi.
Η Ολυμπιακή Φλόγα εισήλθε στο Παναθηναϊκό Στάδιο στα χέρια του Παγκόσμιου Πρωταθλητή της πάλης Γιώργου Κουγιουμτσίδη για να παραδοθεί στους Ιταλούς Ολυμπιονίκες Τζασμίν Παολίνι και στη συνέχεια στον Φίλιππο Γκάνα, συμβολίζοντας τη σύνδεση της Ελλάδας με τη διοργανώτρια χώρα των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων. Μετά την παρέλαβε η Παγκόσμια Πρωταθλήτρια του πόλο Ελένη Ξενάκη και μαζί με τις συμπαίκτριες της, άναψαν το βωμό στο Παναθηναϊκό Στάδιο.
