Τέμπη: Νέα στοιχεία για την απολογία του σταθμάρχη – Τι είπε για την εντολή στην αμαξοστοιχία και το κλειδί

Νέα στοιχεία βλέπουν το φως της δημοσιότητας σχετικά με τα όσα κατέθεσε ο σταθμάρχης Λάρισας για την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη.

Τέμπη: «Νόμιζε ότι η σύγκρουση έγινε λόγω εκτροχιασμού» – Τι λέει μάρτυρας «κλειδί» για τον σταθμάρχη της Λάρισας

Ο ΑΝΤ1 μετέδωσε πληροφορίες για τα όσα ισχυρίστηκε ο σταθμάρχης ενώπιον των δικαστικών αρχών στην μαραθώνια απολογία του, που ολοκληρώθηκε το βράδυ της Κυριακής.

Η ανακρίτρια απηύθυνε ερωτήσεις στον σταθμάρχη για τα όσα συνέβησαν κατά τη διάρκεια της βάρδιάς του, την περασμένη Τρίτη.

Τέμπη: «Μέχρι το καλοκαίρι του 2019 λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση» λέει πρώην σταθμάρχης της Λάρισας

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο σταθμάρχης είπε στην απολογία του ότι «αυτό που θυμάμαι είναι σίγουρα πως δεν έδωσα εντολή να ακολουθήσει η αμαξοστοιχία την γραμμή καθόδου».

Ο ίδιος ισχυρίστηκε επίσης ότι έχει κενό μνήμης σχετικά με το κλειδί, το οποίο υπάρχει πάνω στην κονσόλα. Δηλαδή, φέρεται να είπε ότι δεν μπορούσε να θυμηθεί τι ακριβώς συνέβη και εάν έστριψε ή όχι το κλειδί, που βρίσκεται πάνω στην κονσόλα.

Δυστύχημα στα Τέμπη: Προφυλακιστέος ο σταθμάρχης – Τι υποστήριξε

Μετά την απολογία του, ο 59χρονος σταθμάρχης κρίθηκε προφυλακιστέος, με σύμφωνη γνώμη ανακρίτριας και εισαγγελέα.

Οδηγήθηκε στις φυλακές Λάρισας, καθώς μπορεί ανά πάσα στιγμή να κληθεί για να απολογηθεί εκ νέου για το σιδηροδρομικό δυστύχημα, που έχει συγκλονίσει την χώρα.

Τον συνάδελφό του, τον σταθμάρχη της προηγούμενης βάρδιας φέρεται να έδωσε στην ανακρίτρια ο 59χρονος κατηγορούμενος λίγο πριν περάσει την πόρτα των φυλακών Λάρισας. Φέρεται να είπε ότι ο συνάδελφός του έφυγε από την θέση του πολύ νωρίτερα. Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΝΤ1, ο κατηγορούμενος φέρεται να είπε ότι ενώ υπήρχε κίνηση στον σταθμό λόγω τρένων που είχαν καθυστερήσει και τα οποία έπρεπε να έχει παραλάβει ο σταθμάρχης της προηγούμενης βάρδιας, τελικά τον άφησε μόνο του.

Σύμφωνα με το περιβάλλον του σταθμάρχη της προηγούμενης βάρδιας, φέρεται να υποστηρίζει ότι έκατσε στον σταθμό έως και τις 22:30. «Το ωράριό μου είναι 14:00-22:00, έχουμε βέβαια εντολή όταν υπάρχει φόρτο εργασίας, κίνηση μεγάλη, τότε να καθόμαστε μία ώρα παραπάνω ώστε να γίνεται αρμονικά η μετάβαση στις βάρδιες. Εκείνο το βράδυ κάθισα μέχρι τις 22:30, έχω υπογράψει το πρωτόκολλο παραλαβής ότι έφυγα στις 22:30. Δεν έχω καμία εμπλοκή σε αυτό που συνέβη», φέρεται να υποστήριξε ο σταθμάρχης της προηγούμενης βάρδιας.

Τι λέει ο σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλων

Σήμερα στην ανακρίτρια μίλησε και ο σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλων, ο οποίος στις 23:00 το βράδυ του δυστυχήματος βρέθηκε μαζί με τον σταθμάρχη Λάρισας. Όπως αναφέρουν σχετικές πληροφορίες, στην ανακρίτρια φέρεται να υποστήριξε τον 59χρονο, μοιράζοντας την ευθύνη των λαθών μεταξύ σταθμάρχη και μηχανοδηγού επιβατικής αμαξοστοιχίας.

«Εντάξει, αυτή την άποψη έχω, της ευθύνης δηλαδή, είναι 60% ο μηχανοδηγός ο συγχωρεμένος, 40% ο σταθμάρχης για εμένα. Γιατί ο συγχωρεμένος ο μηχανοδηγός έπρεπε να σταματήσει.
Δεν σταμάτησε, το πήγε ανάποδα. Δεν φώναξε ότι πάω ανάποδα. Έπρεπε να φωνάξει, να κάνει εκφώνηση μόνος του. Το τρένο φεύγει ανάποδα, γιατί δεν έχει μούρη. Τίποτα δεν έκανε»,
δήλωσε στον ΑΝΤ1.

 

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ