Συγκέντρωση στην Ορεστιάδα

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας σχεδιάζουν για την Τετάρτη 10 Οκτωβρίου οι φορείς της Ορεστιάδας σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την απομάκρυνση των δημοσίων υπηρεσιών από την περιοχή... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας σχεδιάζουν για την Τετάρτη 10 Οκτωβρίου οι φορείς της Ορεστιάδας σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την απομάκρυνση των δημοσίων υπηρεσιών από την περιοχή.Όπως δήλωσε, ο δήμαρχος Ορεστιάδας Δημήτρης Μουζάς έχουν ήδη απομακρυνθεί οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ενώ σχεδιάζεται το κλείσιμο της ΔΟΥ και του ΙΚΑΑκόμα υπογράμμισε ότι η κινητοποίηση δεν στρέφεται κατά της κυβέρνησης και πρόσθεσε ότι σε έναν δήμο 40.000 κατοίκων πρέπει να υπάρχουν οι απαραίτητες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση των πολιτών.Πηγή:Ναυτεμπορική