Στον ανακριτή οι γονείς-τέρατα

Οδηγούνται σήμερα εκ νέου στον ανακριτή για να απολογηθούν οι γονείς που κατηγορούνται για ασέλγεια σε βάρος των τριών από τα τέσσερα παιδιά τους, στην Πάτρα... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Στον ανακριτή οι γονείς – τέρατα

 

Οδηγούνται σήμερα εκ νέου στον ανακριτή για να απολογηθούν οι γονείς που κατηγορούνται για ασέλγεια σε βάρος των τριών από τα τέσσερα παιδιά τους, στην Πάτρα. 

Τη Μεγάλη Παρασκευή ο εισαγγελέας Πατρών τους απήγγειλε, μεταξύ άλλων, τις κατηγορίες της ασέλγειας σε ανηλίκους, της αποπλάνησης ανηλίκων, του βιασμού κατ’ εξακολούθηση και της αιμομιξίας.

Δήλωσαν μετανιωμένοι και οι δύο, ενώ η μητέρα υποστήριξε ότι την εξανάγκαζε ο άνδρας της στις απεχθείς αυτές πράξεις.