Στις 02:30 “είχαν φύγει” οι Anonymous από την ιστοσελίδα του υπουργείου Δικαιοσύνης. Μέχρι αυτή την ώρα δεν έχει αποκατασταθεί η εικόνα του site:ΔΕΙΤΕ ΤΟ:
Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν
Στις 02:30 "είχαν φύγει" οι Anonymous από την ιστοσελίδα του υπουργείου Δικαιοσύνης. Μέχρι αυτή την ώρα δεν έχει αποκατασταθεί η εικόνα του site: ΔΕΙΤΕ ΤΟ:
