Πάνω στη διάβαση πεζών…

Αναγνώστης του enikos.gr και κάτοικος Κομοτηνής... ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Πάνω στη διάβαση πεζών…

Αναγνώστης του enikos.gr και κάτοικος Κομοτηνής, με τη συγκεκριμένη φωτογραφία, διαμαρτύρεται για το ότι οι οδηγοί «κατέλαβαν» τη διάβαση πεζών. «Πάνω στην διάβαση πεζών, μπροστά στο Δημαρχείο!», σχολιάζει.