Καταδρομική επίθεση στον σταθμό “Ειρήνη” του ΗΣΑΠ – Έσπασαν ακυρωτικά μηχανήματα

Καταδρομική επίθεση πραγματοποίησε λίγο μετά τις 8.30 το βράδυ της Τρίτης ομάδα αγνώστων στον σταθμό "Ειρήνη"...

Καταδρομική επίθεση πραγματοποίησε λίγο μετά τις 8.30 το βράδυ της Τρίτης ομάδα αγνώστων στον σταθμό “Ειρήνη”.

Περίπου 10-15 άτομα, φορώντας κράνη και κουκούλες, και κρατώντας λοστούς, έσπασαν τα ακυρωτικά μηχανήματα του σταθμού.