Αναγνώστης του enikos.gr μας έστειλε αυτές τις φωτογραφίες. Είναι τραβηγμένες στην συμβολή των οδών Κ. Παλαιολόγου και Ακριτών στο Παλαιό Φάληρο. Εύκολα διακρίνει κανείς τις ανάμενες λάμπες στους στύλους φωταγώγησης, ενώ είναι ημέρα.Τις φωτογραφίες συνοδεύει η παρακάτω διευκρίνιση:”Αγαπητοί κύριοι, έχουμε καλέσει τον δήμο Π. Φαλήρου άδω και δύο ημέρες, αλλά όπως βλέπετε από τις φωτογραφίες σήμερα, στις 13:30 τα φώτα παραμένουν όλη μέρα ανοιχτά. Πιστεύω πως θα συνεχίσουν για πολύ ακόμη.”
Και έχουν το φως να ανάβει…
"Κι έχω το φως ν’ ανάβει για να δεις πως δεν κοιμάμαι, όμως τζάμπα καίει η λάμπα, τζάμπα σε θυμάμαι." ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
