Φακελάκι για… δώρο Πάσχα

Γνωστός γιατρός στο Νοσοκομείο Καρπενησίου συνελήφθη πριν λίγη ώρα από την Αστυνομία για δωροδοκία...

Γνωστός γιατρός στο Νοσοκομείο Καρπενησίου συνελήφθη πριν λίγη ώρα από την Αστυνομία για δωροδοκία.  Ο γιατρός  απαίτησε και πήρε φακελάκι 150 ευρώ από ασθενή τον οποίο παρακολουθούσε ο ίδιος.

Σε προκαθορισμένο ραντεβού στο γραφείο του  ο ασθενής παρέδωσε στο γιατρό το ποσό των 150 ευρώ σε προσημειωμένα χαρτονομίσματα.Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε αμέσως μετά, στο γραφείο, από αστυνομικούς της Ασφάλειας Καρπενησίου βρέθηκε το προσημειωμένο χρηματικό ποσό και ο γιατρός συνελήφθη. Μεγάλος ντόρος έχει γίνει απο το πρωί στην ευρυτανική πρωτεύουσα για τον γνωστό γιατρό που έχει και στενή συγγενική σχέση με υποψήφια βουλευτή. Πηγή: prassia-eyrytanias.blogspot.com