Έπεσε δέντρο στο κέντρο της Αθήνας – Ένας τραυματίας

Έπεσε δέντρο στο κέντρο της Αθήνας

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Ακόμη ένα περιστατικό με πτώση δέντρου σημειώθηκε στο κέντρο της Αθήνας, στην Εμμανουήλ Μπενάκη.
  • Οδηγός μηχανής τραυματίστηκε και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός, όπου του παρέχονται οι πρώτες βοήθειες.
  • Ο τραυματίας ήταν τυχερός, καθώς το μεγαλύτερο τμήμα του δέντρου ακούμπησε σε ένα σταθμευμένο τζιπ δίπλα στη μηχανή του.

Ακόμη ένα περιστατικό με πτώση δέντρου σημειώθηκε στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στην Εμμανουήλ Μπενάκη. Οδηγός μηχανής που είχε σταματήσει το όχημά του τραυματίστηκε και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άνδρας είναι καλά στην υγεία του και τού παρέχονται οι πρώτες βοήθειες. Ο τραυματίας ήταν τυχερός μέσα στην ατυχία του, καθώς ακριβώς δίπλα στη μηχανή του είχε σταματήσει και ένα τζιπ και όπως έπεσε το δέντρο το μεγαλύτερο τμήμα του ακούμπησε πάνω στο βαρύ όχημα.