Άνοιξε ο σταθμός του Μετρό «Ευαγγελισμός»

Μετρό

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Άνοιξε ο σταθμός του Μετρό «Ευαγγελισμός».
  • Ο σταθμός είχε τεθεί προσωρινά εκτός λειτουργίας λόγω τεχνικής βλάβης σε κυλιόμενη κλίμακα που προκάλεσε έκλυση καπνού, σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ.
  • Οι συρμοί διέρχονταν από τον σταθμό χωρίς στάση.

Άνοιξε ο σταθμός του Μετρό «Ευαγγελισμός».

Ο σταθμός είχε τεθεί προσωρινά εκτός λειτουργίας λόγω τεχνικής βλάβης σε κυλιόμενη κλίμακα που προκάλεσε έκλυση καπνού, σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ.

Οι συρμοί διέρχονταν από τον σταθμό χωρίς στάση.