Εκτός λειτουργίας ο σταθμός του μετρό «Ευαγγελισμός»

ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Κλειστός είναι ο σταθμός του Μετρό «Ευαγγελισμός» , σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ.
  • Ο σταθμός είναι προσωρινά εκτός λειτουργίας, λόγω τεχνικής βλάβης σε κυλιόμενη κλίμακα, που προκάλεσε έκλυση καπνού.
  • Οι συρμοί διέρχονται από τον σταθμό χωρίς στάση.
  •  

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Κλειστός είναι ο σταθμός του Μετρό «Ευαγγελισμός» , σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στην επίσημη ενημέρωση, ο σταθμός του Μετρό «Ευαγγελισμός» προσωρινά είναι εκτός λειτουργίας, λόγω τεχνικής βλάβης σε κυλιόμενη κλίμακα, που προκάλεσε έκλυση καπνού.

Οι συρμοί διέρχονται από τον σταθμό χωρίς στάση.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.