Περιστέρι: Νέα στοιχεία σοκ για τον 62χρονο φιλόλογο – Κατηγορείται ότι ασελγούσε σε μαθητή του

Νέα στοιχεία σοκ έρχονται στο φως της δημοσιότητας, σχετικά με την υπόθεση του 62χρονου φιλόλογου, ο οποίος κατηγορείται ότι ασελγούσε σε μαθητή του με ειδικές ανάγκες στα νότια προάστια.

Σύμφωνα με το star, οι αξιωματικοί της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων της Ασφάλειας Αττικής που έχουν αναλάβει τις έρευνες έχουν βάλει στο μικροσκόπιο το κινητό τηλέφωνο, τον φορητό υπολογιστή και σημειώσεις που κρατούσε ο καθηγητής, σε μία προσπάθεια να εντοπίσουν στοιχεία που θα μπορούσαν να οδηγήσουν στα ίχνη του κουαρτέτου των συνομηλίκων του καθηγητή, που στις 3 Φεβρουαρίου φέρεται να συμμετείχαν στη σεξουαλική κακοποίηση του 15χρονου μαθητή.

Επίσης αναζητούν ενδείξεις ή στοιχεία για τυχόν άλλες περιπτώσεις κακοποίησης παιδιών.

Πληροφορίες αναφέρουν πως βρέθηκε υλικό που οδηγεί τις έρευνες σε άλλα μονοπάτια, ενώ μέσα από το κινητό του 62χρονου καθηγητή αναζητούν τους τέσσερις ακόμα παιδόφιλους, μπροστά στους οποίους φέρεται να ασέλγησε σε βάρος του μαθητή του.

Όπως έγινε γνωστό, ο εν ενεργεία καθηγητής ειδικής αγωγής κακοποιούσε τον μαθητή επί επτά χρόνια, από την ηλικία των 8 ετών, ενώ φέρεται να έχει μακρινή συγγένεια με το παιδί και να έμεναν σε διπλανά σπίτια.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, ο μαθητής αποκάλυψε στους γονείς του τον εφιάλτη που ζούσε και αναφέρθηκε και στην κακοποίησή του που συνέβη στις 3 Φεβρουαρίου. Τότε, όπως τους είπε, ενώ εκείνοι απουσίαζαν, μπήκε στο σπίτι με τα κλειδιά που είχε και μαζί με άλλα τέσσερα άτομα τον κακοποίησαν.

Μπορεί ο φιλόλογος να μην έχει πει κάτι στους αστυνομικούς, οι αξιωματικοί της αστυνομίας πάντως εκτιμούν ότι έχουν να κάνουν με μια παρέα ηλικιωμένων παιδόφιλων που έχουν ασελγήσει και σε άλλα παιδιά. Σε αυτό το πλαίσιο, δεν αποκλείεται να ζητήσουν τη δημοσιοποίηση των στοιχείων του 62χρονου που είναι εν ενεργεία φιλόλογος σε λύκειο των δυτικών προαστίων, προκειμένου να διαπιστωθεί αν έχουν πέσει και άλλα παιδιά θύματα του ίδιου και της παρέας του.

Πηγή: star.gr

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ