«Turkaegean»: Νομική αντεπίθεση από την Ελλάδα για την προκλητική καμπάνια της Τουρκίας

Στη νομική αντεπίθεση είναι έτοιμη να περάσει η Ελλάδα για την απαράδεκτη και προκλητική τουριστική καμπάνια της Τουρκίας με τίτλο “Turkaegean”.

Προσφυγή για το εμπορικό σήμα «Turkaegean» προανήγγειλε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου.

Όπως είπε ο κ. Οικονόμου μιλώντας στον ΣΚΑΙ, το θέμα δεν παράγει πολιτικά ζητήματα, ωστόσο είναι μια αθέμιτη εμπορική πρακτική εκ μέρους της Τουρκίας και γι’ αυτό θα υπάρξει σύντομα προσφυγή.

Εξήγησε ότι δεν πρόκειται για αναγνώριση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά για απόφαση ενός ιδιωτικού γραφείου στην Μαδρίτη σχετικά με τα εμπορικά σήματα.

«Θα κινηθούμε και θα προσβάλουμε αυτή την απόφαση» είπε ο κ. Οικονόμου σημειώνοντας πως θα αποκατασταθεί η τάξη, όπως και έγινε με την απόφαση των ΗΠΑ να μην δεχθούν να αναγνωρίσουν τον συγκεκριμένο όρο ούτε την χρήση του.

Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ του ΣΚΑΙ:

Κικίλιας για Turkaegean: Η ελληνική κυβέρνηση κινείται νομικά ενάντια στη χρήση του όρου

Και ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας είπε μιλώντας στην ΕΡΤ1, ότι «η ελληνική κυβέρνηση κινείται νομικά ενάντια στη χρήση του όρου “Turkaegean” και πρόσθεσε:

«Εδώ και αρκετό καιρό έχουμε συνεργασία με τον Υπουργό Εξωτερικών, τον κ. Δένδια. Η χώρα μας θα κινηθεί νομικά και στα ευρωπαϊκά φόρα, θα υπερασπίσει τη θέση της στην Αμερική και σε όλες τις χώρες».

Ο υπουργός Τουρισμού δήλωσε ότι «αυτή η κίνηση αντίκειται στην ηγεσία τους και στον τρόπο με τον οποίον χειρίζονται τα πράγματα, καθώς οι Τούρκοι ταξιδιώτες και τουρίστες έχουν γεμίσει τα ελληνικά νησιά, τη Μυτιλήνη και την Κω και τη Χίο και τη Σάμο και ψηφίζουν Ελλάδα. Οπότε αυτό ίσως θα έπρεπε να το σκεφτούν οι έχοντες τις πολιτικές πρωτοβουλίες και τις ανάλογες συμπεριφορές».

Ο Υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε στα στοιχεία που καταδεικνύουν αύξηση στις αφίξεις και στα έσοδα από τον τουρισμό το πρώτο εξάμηνο του 2022 συγκριτικά με το 2019, επισημαίνοντας ότι παρά το γεγονός ότι φέτος είμαστε αντιμέτωποι με προβλήματα που δεν υπήρχαν προ πανδημίας (ενεργειακό, ακρίβεια, πόλεμος στην Ουκρανία), τόσο τα μέχρι στιγμής στοιχεία όσο και τα μηνύματα που έρχονται για τους επόμενους μήνες είναι εντυπωσιακά που σημαίνει ότι ο σχεδιασμός του Υπουργείου Τουρισμού που προηγήθηκε, αποδίδει καρπούς.

Η στρατηγική αυτή, επεσήμανε ο κ. Κικίλιας, είχε δύο στόχους: Πρώτον, την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και την προσέλκυση ταξιδιωτών που δαπανούν πολλά χρήματα στις διακοπές τους και δεύτερον, την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου (ήδη η κρουαζιέρα έχει φτάσει τους 10 μήνες).

Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ της ΕΡΤ1:

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ