Συγνώμη ζήτησε από τους τηλεθεατές στο κλείσιμο της εκπομπής ο Γιώργος Παπαδάκης για όσα εκτυλίχθηκαν στο στούντιο της εκπομπής, όταν ο Ηλίας Κασιδιάρης χτύπησε τη Λιάνα Κανέλλη, μετά από λογομαχία.
Το “συγνώμη” του Γιώργου Παπαδάκη
Συγνώμη ζήτησε από τους τηλεθεατές στο κλείσιμο της εκπομπής ο Γιώργος Παπαδάκης για όσα εκτυλίχθηκαν στο στούντιο της εκπομπής, όταν ο Ηλίας Κασιδιάρης χτύπησε τη Λιάνα Κανέλλη, μετά από λογομαχία... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ