Σήκωσε το γάντι ο Μητσοτάκης: Την ώρα που ο Τσίπρας στήνει αναπτυξιακές φιέστες, η Θεσσαλονίκη είναι χωρίς νερό

Ο πρόεδρος της ΝΔ δεν άφησε αναπάντητη την επίθεση που δέχτηκε από τον πρωθυπουργό και ανταπέδωσε τα πυρά...

Επίθεση στον Αλέξη Τσίπρα, τον Χρήστο Σπίρτζη και τη διοίκηση της ΕΥΑΘ εξαπέλυσε με ένα tweet ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

«Την ώρα που ο κ. Τσίπρας στήνει αναπτυξιακές φιέστες, η Θεσσαλονίκη είναι για 5η μέρα χωρίς νερό. Το ότι ο κ. Σπίρτζης και η διοίκηση της ΕΥΑΘ είναι ακόμα στις θέσεις τους δείχνει το μέγεθος της αδιαφορίας και του κυνισμού αυτής της ανίκανης κυβέρνησης», έγραψε στο λογαριασμό του στο Twitter ο πρόεδρος της ΝΔ.