Καλημερίζει κι ενημερώνει, μέσω του λογαριασμού του στο twitter, ότι μόλις άφησε τα παιδιά στο σχολείο. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν αγχώνεται για το θέμα που έχει προκύψει με την μεταφορά των μαθητών στα σχολεία…
Σαν καλός μπαμπάς…
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης πηγαίνει ο ίδιος τα παιδιά του στο σχολείο... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
