Παπαδημούλης: Αφεντικό της κυβέρνησης η ΝΔ
“Με το αζημίωτο σε ρόλο βαστάζου ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ”, twittάρει o Δημήτρης Παπαδημούλης.
"Με το αζημίωτο σε ρόλο βαστάζου ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ", twittάρει o Δημήτρης Παπαδημούλης... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Παπαδημούλης: Αφεντικό της κυβέρνησης η ΝΔ
“Με το αζημίωτο σε ρόλο βαστάζου ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ”, twittάρει o Δημήτρης Παπαδημούλης.