Όλο παράπονα είναι…

Ποιος πολιτικός καταγγέλλει μέσω Twitter με βίντεο που τράβηξε ο ίδιος, την αδιαφορία τηλεοπτικού καναλιού, προς το κόμμα του; ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Για αδιαφορία του τηλεοπτικού σταθμού MEGA προς το κόμμα του, κάνει λόγο ο  πρόεδρος του “ΔΡΑΣΗ” Στέφανος Μάνος. Συγκεκριμένα , ο κ. Μάνος έγραψε πριν λίγο στο Twitter ότι για τις θέσεις του κόμματος του ενδιαφέρθηκαν σήμερα το CNN, to Αl Jazeera και το BBC, όχι όμως το MEGA.