Ο Βέττας στον Άδωνι: Να φορέσεις αθλητικά για να διαδηλώσεις – Άδωνις: Είστε φασίστες – ΒΙΝΤΕΟ

Την εκδήλωση των “παραιτηθείτε” που θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα της Τετάρτης στο Σύνταγμα σχολίασε... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Την εκδήλωση των “παραιτηθείτε” που θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα της Τετάρτης στο Σύνταγμα σχολίασε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Βέττας και ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνις Γεωργιάδης, στην πρωινή εκπομπή του Ant1.

«Θα πάτε λοιπόν στο Σύνταγμα να φωνάξετε, να δείτε πως είναι να φωνάζει ο κόσμος, να δείτε πως είναι να περιμένεις εκεί μέσα στον ήλιο. Μία προτροπή κύριε Γεωργιάδη, να μην πάτε με παπούτσια Sebago. Αθλητικό να βάλετε. Αν φορέσετε Sebago θα κουραστείτε», είπε ο κ. Βέττα στον Άδωνι Γεωργιάδη.

«Άμεση ήταν η απάντηση του αντιπροέδρου της Νέας Δημοκρατίας, ο οποίος είπε: «Θα μας κάνετε και έλεγχο τι παπούτσια θα βάλω; Οι άνθρωποι είναι φασίστες», είπε χαμογελώντας ο κ. Γεωργιάδης και πρόσθεσε: Να σας στείλω μία φωτογραφία πως θα ντυθώ, να μου πείτε αν με εγκρίνετε;».  

 

Δείτε το βίντεο από τον Ant1

Διαβάστε επίσης:

Ο Τσουκαλαδάκης των “παραιτηθείτε”: Έχουμε δεχτεί Bullying – ΒΙΝΤΕΟ

Ο Νεφελούδης για τους “Παραιτηθείτε”: Θα έχει πλάκα στο Σύνταγμα την Τετάρτη