Ο Μητσοτάκης για τη στάση της αστυνομίας στην πορεία των συνταξιούχων – ΒΙΝΤΕΟ

Στη χθεσινή πορεία διαμαρτυρίας των συνταξιούχων προς το Μέγαρο Μαξίμου και τη χρήση χημικών από την αστυνομία αναφέρθηκε ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στη χθεσινή πορεία διαμαρτυρίας των συνταξιούχων προς το Μέγαρο Μαξίμου και τη χρήση χημικών από την αστυνομία αναφέρθηκε ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της πολιτικής επιτροπής του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

«Όταν οι συνταξιούχοι διαμαρτύρονται έξω από το Μέγαρο Μαξίμου, εισπράττουν δακρυγόνα» σημείωσε ο κ. Μητσοτάκης.

«Για δείτε την εικόνα. Από τη μία, αστυνομία απέναντι στην τρίτη ηλικία, στους απόμαχους της ζωής και από την άλλη ασυδοσία απέναντι στους μπαχαλάκηδες των Εξαρχείων. Έτσι αντιλαμβάνεται η “πρώτη φορά Αριστέρα” την επιβολή του νόμου και της τάξης» τόνισε ο πρόεδρος της ΝΔ.

Δείτε το βίντεο της ΕΡΤ:

 Διαβάστε επίσης:

Το tweet του Κυριάκου Μητσοτάκη για τα 42 χρόνια της ΝΔ

Η οργή του Πάγκαλου για τις μειώσεις στη σύνταξή του

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.