Κεραμέως: Επενδύουμε στη συνεχή ενίσχυση της ασφάλειας και της υγείας στο εργασιακό περιβάλλον

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Η ασφάλεια και η υγεία στην εργασία δεν είναι διαπραγματεύσιμες. Είναι ευθύνη, υποχρέωση και δέσμευση» τονίζει η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, σε ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας και Ασφάλειας στην Εργασία.

Κεραμέως: Όταν υπεραποδίδει η οικονομία, προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι να επιστρέφει μέρισμα στην κοινωνία

Συγκεκριμένα, η κα Κεραμέως αναφέρει τα εξής:

«Ως Υπουργείο Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης, επενδύουμε στη συνεχή ενίσχυση της ασφάλειας και της υγείας στο εργασιακό περιβάλλον, μέσα από:

– την ενίσχυση της Επιθεώρησης Εργασίας ως Ανεξάρτητης Αρχής για περισσότερους και πιο αποτελεσματικούς ελέγχους,

– την προώθηση των δράσεων πρόληψης εργατικών ατυχημάτων και επαγγελματικών ασθενειών,

– την ανάδειξη της σημασίας της ψυχικής υγείας στους χώρους εργασίας και

– τη στήριξη της διά βίου εκπαίδευσης για την απόκτηση νέων δεξιοτήτων και την εφαρμογή ασφαλών πρακτικών στο συνεχώς εξελισσόμενο εργασιακό περιβάλλον».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.