Γιώργος Γεραπετρίτης: Τηλεφωνική επικοινωνία με τον ΥΠΕΞ των ΗΠΑ, Μάρκο Ρούμπιο

Γιώργος Γεραπετρίτης Μάρκο Ρούμπιο

Πηγή: Χ / @GreeceMFA

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Ο Υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης, είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μάρκο Ρούμπιο.
  • Η συζήτηση επικεντρώθηκε στην εξαιρετική κατάσταση των σχέσεων Ελλάδας και ΗΠΑ.
  • Συζητήθηκαν επίσης οι προετοιμασίες για τον 6ο γύρο του Στρατηγικού Διαλόγου που θα διεξαχθεί στην Αθήνα.

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μάρκο Ρούμπιο, είχε σήμερα ο Υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης.

Σύμφωνα με ανάρτηση του ΥΠΕΞ στο Χ η συζήτηση επικεντρώθηκε στην εξαιρετική κατάσταση των σχέσεων Ελλάδας και ΗΠΑ, καθώς και στις προετοιμασίες για τον 6ο γύρο του Στρατηγικού Διαλόγου στην Αθήνα.