Κεραμέως στον Realfm 97,8: Οι τρεις λόγοι που επιλέξαμε διαφορετικές ώρες για την τηλεκπαίδευση

“Το εγχείρημα είναι πολύ μεγάλο, δεν έχει ξανασυμβεί στη χώρα μας τέτοια μαζική χρήση και θέλω να είμαι ειλικρινής προφανώς υπάρχουν αρρυθμίες, προφανώς υπάρχουν προβλήματα, εδώ είμαστε για να τα επιλύουμε. Τώρα, έχουμε πάνω από 40.000 ψηφιακά τμήματα Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας που είναι συνδεδεμένα και κάνουν όλα κανονικά το εξάωρο ή επτάωρο πρόγραμμά τους. Και αυτό είναι ένα επίτευγμα που πιστώνεται στους εκπαιδευτικούς μας, που καταβάλλουν μεγάλες προσπάθειες για να προετοιμάσουν το μάθημα” δήλωσε η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, μιλώντας στον Realfm 97,8 και στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου.

“Έχουν γίνει σημαντικές προσπάθειες ενίσχυσης και αναβάθμισης όλων των συστημάτων. Από το πρωί λειτουργούν όλα σε Γυμνάσια και Λύκεια, στις 14:00 θα μπουν και τα δημοτικά. Τις τελευταίες δύο ημέρες έχουν εξοικειωθεί οι δάσκαλοι με το σύστημα τηλεκπαίδευσης. Πραγματικά συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς μας” πρόσθεσε.

“Ο λόγος που προβλέφθηκε διαφορετικό ωράριο, όπως ξέρετε τα Γυμνάσια και τα Λύκεια ξεκινούν 8:00 και 8:30, και εν συνεχεία πηγαίνουμε στα δημοτικά και στα νηπιαγωγεία. Έγινε η διάκριση για τρεις λόγους: ο πρώτος, γιατί τα παιδιά του δημοτικού και του νηπιαγωγείου χρειάζονται συχνά τη βοήθεια των γονέων τους προκειμένου να συνδεθούν στις ψηφιακές τάξεις. Ήταν σημαντικό να διευκολύνουμε τις οικογένειες που τηλεργάζονται το πρωί για να είναι σε θέση να βοηθήσουν τα παιδιά τους από το μεσημέρι και μετά. Δεύτερος πολύ σημαντικός λόγος είναι ότι υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός συσκευών σε κάθε σπίτι. Όταν υπάρχουν γονείς που τηλεργάζονται, παιδιά ενδεχομένως το Γυμνάσιο και στο Λύκειο και παιδιά στο δημοτικό ή νηπιαγωγείο, ήταν σημαντικό να προβλέψουμε μια ρύθμιση που θα διευκολύνει τον οικογενειακό προγραμματισμό σχετικά με τη χρήση των συσκευών. Και ο τρίτος λόγος έχει να κάνει με το γεγονός ότι για να έχουμε μια τάξη μεγέθους στο μυαλό μας, οι εκπαιδευτική κοινότητα είναι περίπου 1,6 εκατ. άνθρωποι. Τεράστιο νούμερο, για την εύρυθμη λειτουργία συστημάτων, πλατφορμών προβλέψαμε τον επιμερισμό του φόρτου” περιέγραψε. “Έχουμε λάβει ειδική μέριμνα και για την πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση. Πρώτον, μέσα από ΕΣΠΑ και δωρεές από την άνοιξη ξεκινήσαμε – υπήρχαν όταν αναλάβαμε 4.500 φορητές συσκευές στα σχολεία- να πάμε πλέον στις 90.000 φορητές συσκευές, δίνονται στα σχολεία και ο διευθυντής διαθέτει τις συσκευές σε μαθητές και εκπαιδευτικούς με βάση κριτήρια οικονομικά και κοινωνικά. Γίνεται προσπάθεια να καλυφθούν οι μεγαλύτερες ανάγκες” ανέφερε. “Ζητήσαμε από τους παρόχους και έκαναν δεκτό το αίτημα όποιος συνδέεται στην πλατφόρμα από το δίκτυο κινητής από το κινητό για παράδειγμα, να έχει δωρεάν χρήση δεδομένων. Και επίσης, το ανακοίνωσα πριν από λίγο στη Βουλή, ακόμα κι αν κάποιος δεν έχει υπολογιστή, τάμπλετ ή κινητό, δεν έχει τίποτε από αυτά, μπορεί να συνδεθεί και μέσω τηλεφώνου, αυτό ίσχυε από την αρχή, τι αλλάζει από σήμερα; Πάλι μετά από αίτημα ζητήσαμε από τους παρόχους ακόμα και η αστική κλήση για να συμμετέχει κάποιος στην ψηφιακή τάξη να είναι χωρίς χρέωση” τόνισε. “Άρα καμία χρέωση για την χρήση των πλατφορμών της τηλεκπαίδευσης” υπογράμμισε η υπουργός.

“Όπως έχει πει και ο Πρωθυπουργός τα σχολεία κλείνουν τελευταία και ανοίγουν πρώτα. Κλείσανε τελευταία και η προσπάθεια που γίνεται είναι προκειμένου να ανοίξουν πρώτα” σημείωσε χαρακτηριστικά.

“Εντός της ημέρας η εγκύκλιος για την άδεια ειδικού σκοπού” κατέληξε.

Ακούστε το ηχητικό:

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ