Η Δήμητρα Γαλάνη έδωσε το "παρών" στο απεργιακό πρόγραμμα της ΕΡΤ και μιλώντας για την δημόσια τηλεόραση και τον πολιτισμό που προσφέρει κατέληξε "Ποτέ η ΕΡΤ δεν ήταν ωραιότερη απ΄ότι είναι σήμερα"...
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
Η Δήμητρα Γαλάνη έδωσε το “παρών” στο απεργιακό πρόγραμμα της ΕΡΤ και μιλώντας για την δημόσια τηλεόραση και τον πολιτισμό που προσφέρει κατέληξε “Ποτέ η ΕΡΤ δεν ήταν ωραιότερη απ΄ότι είναι σήμερα”.