Τα ριάλιτι απέναντι στη μυθοπλασία – Η «μητέρα των μαχών» μεταξύ «Survivor» και «MasterChef»

Τα νέα σχέδια των καναλιών και η «μητέρα των μαχών» μεταξύ «Survivor» και «MasterChef».

Σημαντικές αλλαγές δεδομένων για τα κανάλια σε ό,τι αφορά τον σχεδιασμό τους για το 2022 φέρνουν τα έως τώρα αποτελέσματα τηλεθέασης των ριάλιτι, που διέρχονται ως τυπολογία προγράμματος τη μεγαλύτερη… δοκιμασία.

Σε πρώτη φάση, τα δύο κανάλια που στηρίζονται κατά βάση στα ριάλιτι, το Star και ο ΣΚΑΪ, ετοιμάζονται να στρίψουν το τιμόνι, εγκαταλείποντας ή «ξεκουράζοντας» προσωρινά προγράμματα στα οποία είχαν στηριχθεί έως τώρα. Μετά τις μέτριες επιδόσεις του φετινού «GNTM», που είδε την τηλεθέασή του να μειώνεται πέριξ του 15%, πληροφορίες αναφέρουν ότι το Star την προσεχή σεζόν δεν θα επαναφέρει το ριάλιτι μοντέλων, το οποίο θα μείνει εκτός προγράμματος τουλάχιστον για μία σεζόν.

Η σκυτάλη στο Star περνά ξεκάθαρα στο νέο ταξιδιωτικό ριάλιτι «Asia Express», το οποίο θα αποτελέσει τη νέα αιχμή του δόρατος για το κανάλι της Κάτω Κηφισιάς. Το Star «στρίβει» για τα καλά προς το ριάλιτι περιπέτειας, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, το «Asia Express» δεν θα είναι εβδομαδιαίο, όπως παλαιότερα το «Globetrotters», αλλά θα μεταδίδεται 3 φορές την εβδομάδα, αγγίζοντας σχεδόν τη συχνότητα μετάδοσης του «Survivor».

Survivor

Για την παρουσίαση προορίζεται κατά πάσα πιθανότητα ο Πέτρος Πολυχρονίδης για τον κεντρικό ρόλο, ενώ αναζητείται και δεύτερος παρουσιαστής, τα κάστινγκ βρίσκονται σε εξέλιξη, ενώ τα γυρίσματα θα ξεκινήσουν τον Μάρτιο στην Καμπότζη. Ο ΣΚΑΪ, από την πλευρά του, μετά τον τελικό του «Big Brother» στις 17 Δεκεμβρίου, αναμένεται να κλειδώσει το «σπίτι» του «Μεγάλου αδελφού». Μετά τους δύο κύκλους του ριάλιτι εγκλεισμού, το κανάλι του Φαλήρου δεν φαίνεται «ζεστό» να βγάλει επόμενο κύκλο, ενώ το πιθανότερο είναι να μην ανανεώσει τη συμφωνία για τα δικαιώματα του «Big Brother».

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ΣΚΑΪ κάνει σχέδια για εντονότερη στροφή στη μυθοπλασία και βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με την JK Productions (εταιρεία παραγωγής των «Αγριων μελισσών» και του «Σασμού»), αναζητώντας μια νέα σειρά ανάλογων προδιαγραφών. Η μεγάλη μάχη για τα ριάλιτι, ωστόσο, έπεται σε λίγες εβδομάδες με την πρεμιέρα της «Φάρμας» στις αρχές Δεκεμβρίου στον ΑΝΤ1 (με ωριαία επεισόδια) και ακολούθως του «Survivor» στον ΣΚΑΪ και του «MasterChef» στο Star με τρίωρα επεισόδια. Το στοίχημα φέτος είναι πολύ διαφορετικό, ενώ και ο πήχυς των προσδοκιών χαμηλότερος.

Οπως αναφέρει υψηλόβαθμο στέλεχος σταθμού στη Realnews: «Τα ριάλιτι φέτος δεν θα πιάσουν τα περσινά επίπεδα του 30%, το κοινό στην prime time είναι ‘‘κλειδωμένο’’ στις σειρές ‘‘Σασμός’’, ‘‘Η γη της ελιάς’’ και ‘‘Αγριες μέλισσες’’. Το ερώτημα που μένει να απαντηθεί είναι αν και πόσοι τηλεθεατές θα ‘‘ξεκλειδώσουν’’ για να δουν ριάλιτι». Το κρίσιμο τόσο για τον ΣΚΑΪ όσο και για το Star είναι να αποφύγουν την απευθείας αναμέτρηση με τις σειρές, τουλάχιστον στο slot των 21:00.

Στο πλαίσιο αυτό, πληροφορίες αναφέρουν ότι και τα δύο κανάλια εξετάζουν το ενδεχόμενο να μετακινήσουν το «Survivor» και το «MasterChef» στις 22:00, βρίσκοντας ένα… lead-in του εαυτού τους.

Μάλιστα, στον ΣΚΑΪ ο Ατζούν Ιλιτζαλί προτείνει να επαναφέρει μια τακτική που είχε εφαρμοστεί πριν από τρία χρόνια, να μεταδίδονται, δηλαδή, στις 21:00 highlights του χθεσινού επεισοδίου και το κανονικό επεισόδιο «Survivor» να ξεκινά περίπου στις 22:00.

Μοιράσου το:
σχολίασε κι εσύ
Ροή
Lifestyle
Κοινωνία
Πολιτική

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.