Τα βασικά σημεία του άρθρου
- Η Σίσσυ Χρηστίδου ξεκίνησε με ενθουσιασμό την εκπομπή «Χαμογέλα και πάλι» στο MEGA.
- Παράλληλα, παραδέχτηκε πως το άγχος της δεν περνάει ποτέ, ανεξαρτήτως εμπειρίας.
- Η πιο συγκινητική στιγμή ήταν η παραλαβή τριών ανθοδεσμών: από τον αδελφό της, τον πατέρα της και τον Νίκο Κοκλώνη.
«Καλημέρα, καλημέρα!» είπε γεμάτη ενθουσιασμό στους τηλεθεατές και στην ομάδα της η Σίσσυ Χρηστίδου στην πρεμιέρα της εκπομπής «Χαμογέλα και πάλι» στο MEGA.
«Αυτό το άγχος δεν περνάει ποτέ, λες και το κάνεις πρώτη φορά», παραδέχτηκε η Σίσσυ Χρηστίδου, καλωσορίζοντας τους τηλεθεατές στο «σπίτι» τους. Με συγκίνηση και χαμόγελο τόνισε ότι πρόκειται για την 8η τηλεοπτική χρονιά της παρέας της και την 5η στο MEGA.
Η πιο συγκινητική στιγμή ήρθε όταν η Σίσσυ έλαβε τρεις ανθοδέσμες: μία από τον αδελφό της, μία από τον πατέρα της και μία από τον Νίκο Κοκλώνη.
Δείτε το βίντεο:
