Ελένη Μενεγάκη: Τι αποκάλυψε για την πρεμιέρα – Το πρόσωπο που την στήριξε

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η Ελένη Μενεγάκη επέστρεψε στην τηλεόραση έπειτα από 14 μήνες και 12 ημέρες.

Το μεσημέρι της Δευτέρας 12 Σεπτεμβρίου η εκπομπή «Ελένη» έκανε πρεμιέρα στο MEGA.

Μετά το τέλος της πρώτης εκπομπής στο Μεγάλο Κανάλι, η παρουσιάστρια έκανε δηλώσεις στην κάμερα της εκπομπής «Χαμογέλα και Πάλι».

Όπως είπε χαρακτηριστικά: «Είχα πάρα πολύ άγχος. Δεν φάνηκε ότι μου έλειψε η τηλεόραση; Μου έλειψαν όλα αυτά».

Παράλληλα, τόνισε, ότι η τηλεοπτική της επιστροφή συνοδεύτηκε από «συναίσθημα ανυπομονησίας, χαράς, σιγουριάς και ευτυχίας».

Η Ελένη Μενεγάκη δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην κουμπάρα και αγαπημένη της φίλη, Νατάσα Θεοδωρίδου, η οποία ήταν στην πρεμιέρα της εκπομπής.

«Σε συζητήσεις που κάναμε, η Νατάσα Θεοδωρίδου μου είχε πει ότι αν γυρίσω στην τηλεόραση θα είναι μαζί μου. Της είπα ότι το ξέρω και ότι εμείς είμαστε πάντα μαζί» υπογράμμισε.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.